Kur'ani ėshtė arti i shenjtė suprem i Islamit. Arti i kėndimit tė Kur'anit sigurisht kombinohet nė shumė kontekste me artin e shkrimit tė Fjalės sė Shenjtė dhe gjithashtu me recitimin e ndodhive e historive, qė gjenden nė aq shumė sure tė Tekstit tė Shenjtė.
Nuk mund tė flitet pėr artin dhe spiritualitetin islam, e tė mos shtrohet edhe ēėshtja e muzikės, e cila nga pikėpamja shpirtėrore ėshtė e njė domethėnieje madhore, jo thjesht nė vetvete, por edhe nė lidhjen e saj me poezinė, njė shembull tė sė cilės na e ka dhėnė Xhelaludin Rumiu. Edhe Kurani madje, nė prozimin e tij tradicional, ėshtė njėkohėsisht edhe muzikė edhe poezi, ndonėse tradicionalisht ai nuk klasifikohet si asnjėra prej tyre. Megjithatė, duke qenė Fjala e Zotit, ai radhitet nė njė kategori pėrmbi tė gjitha kategoritė e artit njerėzor. Duhet hulumtuar bota islame, nė fazat e ndryshme tė historisė sė saj, si dhe sot, pėr t'u ndėrgjegjėsuar mbi praninė e muzikės nė shumė prej aspekteve mė themelore tė kėsaj tradite. Thirrja pėr namaz (ezani) thuajse pėrherė kėndohet ashtu si edhe Kurani Fisnik, recitimi i tė cilit ėshtė mė i mrekulluari i tė gjitha muzikave pėr shpirtin e besimtarėve, edhe pse teknikisht ai recitim nuk ėshtė quajtur kurrė muzikė, domethėnė musiqa apo gina.
Shumė dijetarė tė famshėm islamė, sidomos filozofėt, matematikanėt dhe mjekėt, e njihnin mirė muzikėn dhe teoritė e saja, ndėrkohė qė disa, si Farabiu, Ibn Sina dhe Urmawiu, ishin autoritete tė rėndėsishme tė teorisė muzikore. Disa mjekė myslimanė e pėrdornin muzikėn nė shėrimin e sėmundjeve, si shpirtėrore ashtu edhe trupore, dhe mbi dimensionin terapeutik tė muzikės ėshtė shkruar njė numėr i konsiderueshėm punimesh. Shkrimtarėt dhe poetėt gjithashtu ishin shpesh tė njohur me muzikėn, dhe Persia nė veēanti ka qenė pothuajse e pandashme gjatė historisė islame, siē na ilustron Kitab al-Agani i Ebu Faraxh el-Isfahanit pėr periudhėn e hershme myslimane. Si nė letėrsinė arabe, ashtu edhe nė atė persiane mund tė vėrehet lidhja e afėrt ndėrmjet kryeveprave tė poezisė - si Burdah-i apo Gazel-et e Hafizit - dhe pėrkthimeve tė tyre muzikore nė pothuajse tė gjitha periudhat dhe nėnqiejt.
Islami e ka ndaluar muzikėn qė shpie nė harrimin e Zotit, dhe ia ka ndaluar edhe atyre myslimanėve, tė cilėt ajo do i tėrhiqte nga bota e pėrshpirtshme dhe t'i zhyste nė duniallėk nėpėrmjet dėgjimit tė vet. Megjithatė, Islami e ka ruajtur muzikėn nė aspektin e saj mė sublim e prapėseprapė racional, nė tėrė bashkėsinė e tij. Nė psalmodinė e vet tė Kuranit dhe kėngėve fetare qė i kushtohen tė Dėrguarit dhe ceremonitė e shenjta islame, dhe me anė tė dimensionit e tij tė brendshėm, Islami e ka bėrė muzikėn njė shkallė qė shpie tek prania e Zotit. Ai i ka dhuruar muzikės njė cilėsi kontemplative e cila ėshtė jehona e xhenetit e nė tė cilėn ndėrthuren shqisorja dhe asketikja, bukuria e kėsaj bote dhe e sė tashmes e tė kėtushmes.