Kaligrafia Islame ose - bukurshkrimi arab fokusohet si njė formė parėsore e artit dhe si njė shprehje vizuale qQ lidhet me parimet kozmike dhe shpirtėrore tQ popujve qė pQrqafuan Islamin, si dhe me prejardhjet socio-historike tQ tyre. AnQmbanė botės islame, kaligrafia ėshtė njė simbol qė pėrfaqėson bashkimin, bukurinė dhe fuqinė.
Kaligrafia pėrfaqėson drejtpėrsėdrejti pėrgjigjen e shpirtit tė myslimanėve ndaj zbritjes sė shpalljes Kur'anore. Poezia arabe ekzistonte para zbritjes sė Kur'anit, mirėpo nuk kishte kaligrafi arabe para shpalljes Kur'anore. Kaligrafia islame ėshtė njė art specifik islam pa ndonjė para prirje para islamike.
Kuptimi i arteve nga pikQpamja islame, dallimi midis arteve dhe mjeshtėrive, domethėnia e simbolikės, motivet gjeometrike, arabeskat dhe zbukurimet kaligrafike janė nė thelb tė studimeve tQ rralla por eminente tQ bQra nQ kohQ tQ ndryshme nga studiues tQ shumėt, tQ cilQt duke u pQrpjekur tQ japin opinionet e tyre pQr kaligrafinė Islame nQ pQrgjithQsi dhe atQ arabe nQ veēanti, hetojnė origjinėn e saj dhe shpjegojnė zhvillimet e hershme dhe tė vonshme rreth saj. Ata i kushtuan vėmendje tipeve tė kaligrafisė, instrumenteve, hetimit tė hollėsishėm tė ndryshimeve estetike midis kaligrafisė arabe dhe asaj jo-arabe, gjė e cila arriti tė sigurojė njė metodė pėr tė kuptuar shpirtin thelbėsor tė secilės kulturė.
Nė fillim u zhvillua stili kkf+ e pastaj stilet e tjera si naskh+, rik'a, ta'lik, divani, thuluth, muhakkik, rejhn+ e nasta'l+k u zhvilluan gjatė shekujve, me njė precizitet dhe bukuri tė pabesueshme. Kėshtu, dalėngadalė u krijua njė art, qė shtrihej nga shkrimi i tekstit tė Kur'anit Fisnik gjer te shkrimi i librave nė pėrgjithėsi dhe stolisja e objekteve tė jetės sė pėrditshme, shtėpive dhe sigurisht xhamive, nė mėnyrė tė tillė qė mjedisi fizik islam pasqyronte Fjalėn e Allahut dhe kėsisoj e kujtonte myslimanin pėr Atė dhe pėr mėsimet e fesė islame.